Fredag

Hej Bloggen!

Fredag idag = UNDERBART. 
Och ikväll blir det IDOLMYS med MADS :-) Lovely.

Nu doftar mitt hem rent igen, efter en LÅNG tid av städning. Hatar när det är skitigt man känner sig så skitig själv då. Och jag verkligen HATAR när det luktar illa, det är det värsta jag vet.
Men jag är riktigt dålig på att diska så det kan kan gå väldigt lång tid innan jag diskar. Städar allt annat utan att diska *skäms lite*
Men nu är allt fint igen och lukatr gott, behövdes eftersom jag får besök från Gävle i morgon.
Om det inte blir nån ändring i planerna så kommer Min Lena med hennes vän Lena :-)
Blir en mysiga dag på staden med lunch.

Ha en FAB idolkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0