Duscha

Är det bara jag som tycker om att duscha kallt? Tycker det är härligt när kallt vatten rinner genom håret, men det är väl bara jag de :-)
Men annrs tycker jag inte om att duscha alls tycker bara att det är jobbigt, så det ska gå så snabbt och smidigt så är jag nöjd.
Förstår mig inte på dom som kan stå i evigheter i hett varmt vatten så det bara ångar.
Hur kan dom andas där inne då?
Aja jag är nöjd om det finns kall vatten eller lite ljummet men mest kallt om jag säger så då :-)

haha störd jag vet.

Kommentarer
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

Hej Carro!

Jag ÄLSKAR <3 att duscha i 40 grader varmt vatten! LÄÄÄÄÄÄNGE (helst gillar jag ju att bada men...)men helst inte så många ggr i veckan...

Hur kan du duscha kallt?

Kram Lisa

2008-12-20 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0