Maxi stormarknad

Borde vara en av dom bästa affärerna ever! Där har dom förtusan allt och billigt och bra är det. Har m¨nga gånger sagt att jag har hittat bra saker där, jag säger det igen man kan i princip hitta allt.
Jag har länge letat efter ett vin ställ som man inte behöver sätta upp på väggen, men alla har vart så dyra för att jag ens velat ha dom. Men idag så fyndade jag kan jag säga, ett vinställ som jag kan välja om jag vill sätta upp eller ha stående på ett bord eller i en hylla.


Endast 40:- på Maxi.
 (ja hade bara en tom flaska att lägga i, sommaren har vart hård :) haha)


Idag ska jag och charlotte baka våra godq muffins, det ska bli smarrigt. Sen äta lite middag och kolla på film. En massa myyys helt enkelt :) Och då blir man HAPPY.

Ha en bra dag folket
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: m

jättefint,men var är alla flaskor jag köpt ska jag bli orolig...skämtade bara

2008-08-10 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0