Lördag

Fixade mitt hår igår, vart super bra. Så nu känner jag mig lite fräsch igen. Och det är alltid bra. Hittade Carolina Gynnings blogg idag, jag tycker att hon är en sån super härlig människa, eller det verkar så. Så det var väldigt roligt att läsa om hennes liv, så som hon skriver om det och inte tv. Inget mera roligt har hänt, så jag har inte så mycket att skriva om. Så hej så länge

Lite bilder från igår, Henkan lekte cowboy. Jag var oxå med och lekte men jag ville ej vad med på bild. Var inte lika fin som henkan haha

   


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha! Snyyggve! =)



Jäklars vilken snygg tapet där bakom...



kraaam!

2008-08-02 @ 18:46:08
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Lena

Tänkte när vi skulle åka från Cervera om jag skulle ringa..."Hon har säkert annat för sig" tänkte jag.



Faaan vad jag ångrar att jag inte gjorde det!!!

Nästa gång ska jag ringa på en gång!



kram!

2008-08-03 @ 11:31:36
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0