Första veckan efter semestern

Nu har första veckan gått, och den har gått väldigt fort. Känns att man börjat jobba igen nu, är alldeles tung i huvudet. Har även jobbat idag, 7-16. Med den äldre generationen av barn :) om man får kalla dom söta damerna det.
Men det gick bra, men jag är alldeles slut nu. Tung i huvudet och huvudvärk. inte rolig, ska snart sova. Och det behövs kan jag säga, är nästan beroende av sömn tror jag. Mår inte alls bra när jag inte får sova ordentligt. Är stolt över mig att jag även jobbar på helgerna,fast jag är ledig. :)(om man får vara det över sig själv)

I morgon blir det nog bestämt städning på shemat, måste dammsuga och tvätta golvena. Behövs kan jag säga.

Och nu är nästan hösten här med, tycker att det är mysigt md höst, gillar färgerna plus att man får börja ta på sig lite mysiga kläder.  Fina halsdukar och skinnjackan Me liike :)

Och sen kan man tända massa fina ljus och krypa ner i soffan och dricka te. Mycket mysigt tycker jag.
 
Nä nu ska jag sussa.

Puss&Kram / C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0