Suck..

Dålig dag, dålig dag. Försök tänk positvit, men fungerar ej!
Känns som om alla dåliga dagar kommer att ta över snart. ta över hela världen. Det spelar ingen roll om man är glad och pigg på morgonen, och sen när man går utan för dörren är det alltid någon som säger nått eller gör nått som man blir irreterad över eller arg över.
Det känns som det bara är sådana dagar hos mig nu förtiden!
Blir så jävla less på allt. Aldrig går nått som jag vill, har jag för höga krav eller är jag för kräsen när det gäller allt?! Det kanske är mig det är fel på. Det jag som måste ändra på mig!

Det är jag som är den där negativa människan som bara tänker tråååkiga saker helatiden, det är därför inget går som jag vill. Men vad är det jag vill då? Det är frågan de...?
Har ingen aning vad jag vill just nu, men det känns ändå som allt går fel. Som inget går rätt lixom, att allt är emot mig. men det är det säkert inte utan det är jag som bara överdriver lite.

Det är färför man ska tänka positvt så brukar det oftast gå åt rätt håll.
Men då undrar jag, hur tänker dom som alltid (nästan alltid) får som dom vill. Ger dom aldrig upp eller fortsätter dom bara tills dom får som dom vill?!
Jag tror att jag ger upp alldeles för fort, om det inte går på en gåång så ger jag upp. Och om jag inte får som jag vill då, så skiter jag i allt och kastar skit på mig själv! så är jag just för tillfället. Konstigt att jag aldrig får som jag vill. hehe :)
Jag är som ett lite barn, töntig helt enkelt.
Måste lära mig att tänka positvt. Nån gång ska jag lära mig det. (tror mig, jag jobbar på det).

Sånna här dagar måste finnas när man skiter iallt och bara skriver en massa tråkiga saker. Och är deppig!
 Efter regn kommer solsken - Så efter depp (brukar det oftas komma nått positvt) kommer gladhet. Om det är nått som heter det förstås, gladhet?! 

Nog om depp, försökte mysa lite med min katt idag, gick sådär. Myste lite och sen fick han ett ryck och klöste mig rakt över handleden. Så nu ser det ut som jag försökt skära mig. Passar ju utmärkt efter som det är min depp dag idag. hehe
Men det är nog inte bara jag som är sur idag, utan kingen verkar oxå vara det.

 Jag och Kingston


" Det finn bara en du kan förbättra: Dig själv"

" Förmågan att förlåta är det bästa beviset på själens hälsa "


Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0