Städa =(

image3
Kingen och ja

Usch vad jag hatar att städa, det är så tråkigt. Men idag är jag så tvungen att göra det, åker till gbg i morgon så johanna, charlottes kompis ska bo här en vecka. Alla mina vänner här ju egna lgh så som kan ju inte bo här. För någon måste ju ta hand om min lilla bebis Kingston. han kan ju inte vara hemma helt själv i en vecka.

Så jag håller på att göra lite fint, så att det luktrar lite gott iallafall. =)
 Har vart hos jossan nu och ätit massa med god mat. så nu behöver jag inte äta på en vecka. Bra för min ekonomi =) (så jag kan shoppa en massa i gbg).


Aja ska fortsätta damsuga nu.

Hejdåå

-mer kärlek åt folket-image2

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!
Ja, just ja, du ska ju till Gbg!!! hade glömt det.

Ha det så jättebra där...och shoppa järnet! ;)
Kram! /L.

2007-05-14 @ 08:56:08
URL: http://lena82.blogg.se
Postat av: Anna

mäh, det e väl ingen match att blogga, ja tycker du klarar det fiiiint=) puss

2007-05-15 @ 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0