Ledsen i ögat

Idag har min kingen flyttat =(
Han har flyttat ute till mamma och dom! Det gick inte så bra att ha han kvar, han började förstöra på tapeterna. Och massa andra saker!

Men när vi kom ut till storvreta, så fick han gå ut för första gången. Oh guud vad glad han var! Så jag vet ju att han bara kommer att få det bra. att bli ute/inne katt är nog det bästa för han!
Men ändå så är jag ledsen, det kommer att bli såå tomt utan han! men  jag får åka och hälsa på han!


pusss på min älskling

      

Kommentarer
Postat av: Charlotte!!

Han kommer få de så bra, just nu ligger han helt utslagen på altanen och kollar på pappa när han målar. Han har jagat jolly ända sen du åkte så nu är han trött.

2007-05-26 @ 16:43:33
URL: http://mmonroe.blogg.se
Postat av: Lena

Men gumzzzzzan!!!
Har Kingen fått flytta?!
Han får det nog jättebra på landet...kan han jaga råttor och jäklas med fåglarna..kanske äta en och annan också!
Men förstår din sorg. Du får hälsa på honom ofta!!!
*krama om*
/L.

2007-05-27 @ 19:18:18
URL: http://lena82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0