Jag måste !?

Det är så tråkigt att man MÅSTE så mycket helatiden. det gör allt så mycket tråkigare. Jag måste städa, det ser så äckligt ut hos mig nu. Jag måste diska, jag måste tvätta. Och jag måste fia ballen (balkongen) nån j-vla gång. men alla dom har måsten är sååå tåkiga, så det blir ju bara att jag struntar i det. så det så.

igår var en rolig dag, var på fyrishov och bada med madde, thea och kenny. Madde var barnvakt och jag var otrolig snäll och hjälpte till. Vi badade i några timmar sen åkte vi till ikea så dom fick leka lite i bollhavet medans jag o maddde shoppade =)  (bra barnvakter)

Sen åkte vi till gränby och handlade mat. och sen hem och lagade mat. det kännde som om dom var våra egna barn, jäklar vilket göra. Var helt slut igår när jag kom hem. Så det fick mig och inse att jag vill nog inte ha barn på ett tag. Att jag inte behöver sressa upp mig för det! För det kan vänta ett bra tag till. Jag saknad lite av min frihet igår under dagen.

Så det var ett bra prov, nu vet jag det!

Tänk om man kunde fick prova på familjelivet i en vecka o se om man var mogen för det, o om man fick, då kanske inte alla skaffar barn tilll höger och vänster utan tänker igenom det lite först. (syftar på barn som skffar barn) som tror att allt ska bli bättre bara för att man skffar ett barn. Men jag tror inte det blir bättre om man bara är 17 år. Då har man inte levt rigtigt klart än!

Nog om det, längtar tills jag ska färga mitt hår. ser för ruttten ut i håret nu. Men det är om en och en halvecka. Så jag får hålla ut. Och då är det charlotte skiva oxå: BIRGER JARL 30 maj KOM =)
Det ska bli kul.


"Bär  aldrig mer än ett slags bekymmer i taget! Somliga bär tre. Bekymmer som de haft, alla  de som de har nu, och alla  som de förväntar sig att få!" 

hejdå
                                         



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0