Hem ljuva hem

Åhh vad skönt det är att komma hem när man varit borta en vecka. Och att kunna göra vad man vill, kolla på tv när man vill, tvätta när man vill. allt sånt. Inte för att det inte var kul att träffa släkten, för det var det. Men hemma är alltis bäst. Jag saknade faktisk uppsala, tror det eller ej, det gjorde jag.

Men det blev en hel del shoppande när jag var där, nöjd med alla mina nya "tillskott"

2 par skor
4 klänningar
Massa strumpor och trosor och 2 par bh
Nya Ljustakar (behöver inte) men dom var fina
2 nya tavlor
2 träningsbyxor
2  linnen
tror det var allt, men det är det säkert INTE.

Sen har jag stor handlat nödvändiga saker som shampoo och tvättmedel och sånna saker. så nu kan jag leva ett bra tag till eftersom jag har ssåå mycket tvättmedel. (är helt galen när det gälller att tvätt.)
Förbrukar ungefär 1 sköljmedel flaska i veckan. Det ska lukta nytvättat annrs är det ingen vits tycket jag =)
(konstiga att folk tycker att jag är konstig)



"Saker och ting ordnar sig nog till slut, bara man slutar att fundera"

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0