=)

Ganska så glad dag idag faktiskt, det blir bättre och bättre!

Har haft utvecklingsamtal på jobbet idag, gick strålande bra. Nu är det klart känns skönt. Var lite nervös innan men nu känns det skönt!

Var på ikea idag me, köpte ännu ett par kuddar, fast till soffan idag. Det var till sängen i lördags =)

Nu är det inte långt kvar tills charlotte tar studenten, var o handla lite till det idag. Ska bli så roligt. Och hennes skiva är nästa onsdag på Bj. ska bli super kul. Jag och sara ska gå å festa loss lite med henne.

 Mina nya skor som jag ska ha på mig då! (på skivan och studenten)



Ja nu ska jag lägga mig och kolla på tv och slappa!


" Det gäller att ha mod att vara den man är, och inte tappa modet för att man är den man är "




Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: systeryster

jag ser en krona på bilden! CHARLOTTES PARKERINGSFOND!

2007-05-23 @ 20:31:58
Postat av: Lena

ÅHHHH, Snygga skor!!!!
Skönt att höra att det är lite bättre idag!
När ska vi träffas då? MÅSTE träffas innan alla partyn med jobbet.
Kraaaaaaam!

2007-05-24 @ 16:01:06
URL: http://lena82.blogg.se
Postat av: Lena

Haha, ja, jag tycker iaf HIMLA är BÄST!!! Billigt och bra. Snygga textiler där. Charlotte har fel!!!;)
Kraaaaam!

2007-05-25 @ 15:49:10
URL: http://lena82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0