Bakis dag!

Uhh idag är jag bakis, jätte ont i huvudet har jag! Men det var det värt! Det var Annas födelsedag igår, så vi var ute o partade liite. Och som vanligt liite förmycket att dricka =)
Men oj vilken fiin kväll det var igår, sol hur länge somhelst och jättevarmt när vi traskade ner på stan. Och sen när vi gick hem så var det alldelse ljust ute!
Så nu kan man säga att det är sommar!


Anna



Såå lite ångest har man idaag, och som vanligt då så vet jag inte varför jag har ångets! Det är så roligt att vara mig.

Jaa så är det juh mammas dag idag, och bakis o jävlig är jag! puh!!


                   
  Maria                        Carro, Anna,Madde      Anna OCh Madde




Carro och Madde


PUSS OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0