..:::Studenten:::..

Nu är allt stress över, nu har syster yster blivitt vuxen oxh tagit studenten! En super lyckad dag igår, jättefint väder och mycket folk. Så det vart en väldigt bra dag, charlotte var jättenöjd och glad. Hon var så fin i sin klänning, Jag var  så stolt över henne, stod och grät när hon sprang ut ( lite känslig av mig ) =)


 










Fina klänningen!

Vart många bilder =)

En mycket trevlig dag.


Sen om mig själv, så har jag vart och fixat min naglar hos min kära vän Anna. Och dom blev super fina jag 'är så nöjd -stor puss till Anna- Hon är så himla duktig.

Nu ska jag börja städa lite har inte gjort det på länge och jag har bara latat mig skitit i att städa nu när det vart fint väder.Men i morgon får jag besök så jag måste ha det lite fint iallfall =)

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0