Sommarfest

Idag var det sommarfest på jobbet, en mycket trevlig dag.Fint väder var det och trevliga människor! Fick många fina presenter av alla barnen och föräldrarna! Kommer att sakna dom alla.

Sen vart det en tur hem till Lena och Tuva-li. Vi käkade Max mat och bubblade en massa skit. Nästa vecka flyttar dom upp till Gävle, kul för dom men tråkigt för mig! Jag hoppas att jag och Lena har lika bra kontakt även fast hon flyttar.Tycker så mycket om henne. Hon är en väldigt bra vän hon. Vi kan prata om allt och har super kul. Och så är vi så jävla lika,nästan lite läskigt att vi är så lika. Men det är bara ett plus ikanten för då förstår vi oss på varandra bättre =)
Men det hoppas jag verkligen att hon blir min vän för livet!


Nu drar jag till mora i morgon och ska festa!


Så Glad Midsommar På Er

kraaam

Kommentarer
Postat av: syster

du skulle bara veta vilka ilsnande kännslor jag har!

2007-06-21 @ 19:42:18
Postat av: Lena

Jag känner likadant!!!
Vi MÅSTE fortsätta vara vänner för resten av livet! Absolut!
Du är verkligen en riktig vän och du har alla bra saker en fin männsika ska ha!
Hoppas din midsommar var lika mysig som min!
Kraam!

2007-06-23 @ 16:19:39
URL: http://lena82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0