Hemma igen

Nu har vi vart och lämmnat syster yster! Det var sorligt, och jag grät som vanligt. Det kommer ta jättelänge innan jag får träffa henne nu, typ en månad.Så hur fan ska jag klara mig?


Syster och jag

Igår var en jätterolig kväll, var på liseberg och åkte en massa skoj. Och vann en massa priser gjorde vi med. Jag och charlotte fotografera oss i gammeldags stil, vi fick klä på oss värsta hattarna och klänningar såna här stora klänningar med stora lager på varandra, och paraply och solfjäder! kortet blev jättefint! Så det var roligt.

Så en mycket lyckad kväll även fast det regna!


Mamma och Charlotte


Pappa


Charlottes nya hobby, hon är som en gammal tant! =)


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0