Stonk och stön

Nu är jag klar med min förvandling i v-rummet och hallen, och jag tycker faktiskt att det blev bra. Men hallens bilder ser finare ut på bild än det är i verkligheten, men men jag är nöjd ändå.

Hallen

Farmors gammla tvättfat och sykorg fick vara med den här gången.



V-rummet

Barnvagnen fick plats här inne istället, passa bättre. (charlotte det är en barnvagn jag har frågat pappa)



kvistarma fick oxå byta plats.

Trött men glad , nu är det bara finslipet kvar,som ni ser är det massa saker framme på alla bilderna som måste till sin plats.


Kommentarer
Postat av: Charlotte!

ÄNTLIGEN! det är ju de där jag föreslagit hela tiden! De blev jättefint. Ser minder ut men mycket mysigare. tv hörnan va as fin. men ska du inte ha glasskåpet utåt eller har du tänkt nått speciellt där? puss

2007-07-19 @ 21:57:42
URL: http://mmonroe.blogg.se
Postat av: Lena

Vad du grejar...men fin-fint blev det! Ska komma och hälsa på snart så jag får se det i verkligheten!!!
Kraaam

2007-07-20 @ 09:36:21
URL: http://lena82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0