Rödvin

Lite om veckans som vart, har inte bloggat på ett ta nu. Veckan var tråkig på jobbet känndes att det var den sista veckan nu innan smestern. Nu har jag sem 5 hela veckor så skönt! I morgon åker jag till gbg, ska bli super kul.

Helgen har varit trevlig, i fredags var jag ute hos päronen och åt mat med min kusin och hans flickvän och deras barn Lukas.



Sen på lördagen var jag bara hemma och låg på soffan och kollade på massa skit, och sen överaskande vart det en massa mys, men det var väldigt trevligt på sitt lilla vis =)
Senare på kvällen drack jag och madde och jossan massa röd vin, hemma hos Anna och Sara.
har äntligen hittat ett rödvin som jag tycker om, så då kan jag stryka en sak på min nyårslista.

x Lära mig tycka om rödvin
x Börja träna regelbundet

Sen har jag vart och shoppat lite igen, hade ingen plats för det egentligen men jag har alltid velat ha det, ända sen jag flytta in här. Och det är ett år sen nu, så nu har jag äntligen fått dom där kvistarna i en stor glas vas =)
Men jag vet inte riktigt vart dom ska vara så jag har knäppt lite bilder, så om det är nån som har en åsikt om det så säg till.
 
 


Sen har jag gjort lite plats för mina Elle tidningar, i en gamal antik barnvagn utan hjul. Blev perfekt förvaring.
Blev fint tycker ja.


Kommentarer
Postat av: Zaril

hej hej.. jag tycker det blev jääättefint i din hall.. =) du behöver inga stylingråd carro..!! nu är du i gbg och jag saknar dig redan.. men på lördag blir det mimosa på min balkong!! =)puss puss puss

2007-07-09 @ 20:45:13
Postat av: en som vet!

de där är ju en vagga... daaaaaaah!

2007-07-14 @ 14:51:38
URL: http://mmonroe.blogg.se
Postat av: Lena

Heeeeeej sööötnos!
Hur är det med dig? Åh, vad jag saknar dig!
Fick sms av Charlotte igår, hon gillade tavlan som du kanske vet =)
Är du i Gtb nu? När kommer du hem? Tänkte vi skulle ses nåt...för nu har Magnus också semester och då gäller det att passa på ;)
Guuud, vilken snygg vas med grenarna i! Kanonsnyggt. Så skulle jag också vilja ha!
(Och du ditt pucko som skrev att "det faktiskt är en vagga" , spelar det nån roll????)

2007-07-14 @ 18:18:07
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Caroline

Till lena:Hejj jag är hemma nu. Vi får höras nått så får vi ses, det är en gammal barnvagn. det är bara charlotte som tror hon vet! Men pappa säger att det är en barnvagn. Det är från farmor och farfars gammal grejjer. =) ja vi måste ses snart!kraam

2007-07-15 @ 23:29:30
URL: http://caaroline85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0