Händelserik dag

I morse ringde min chef och sa att jag har får fortsatt jobb på min avdelning som jag är på nu. Jag fick jobbet, tänkte ja. Men glad blev jag inte, inte lessen heller. Borde vara glad, jag har ju ett jobb!

När jag kom hem hade jag fått ett brev från matte kursen jag sökt, kom in på den med! Borde vara glad, men såg genast ett problem! Kommer missa fyra grr pga jag åker till thailand.Men det gör ju inte så mycket bara jag pluggar på så jag inte kommer efter.Men med min hjärna så går det inte att tänka så.

Jag borde vara glad. Men jag är så jävla tråkig så jag blir aldrig glad numera.bara negativa tankar!

Men jag mår jue så bra annrs ju, saker och ting börjar att hända i mitt liv och det är roligt.Och det är jag väldigt glad för. Jag mår väldigt bra nu! Och jag hoppas att det kommer att fortsätta så här ett bra tag till!

Puss och hej

Saknar syster

Kommentarer
Postat av: syster

ryck upp dej nu va=P

2007-07-02 @ 20:41:46
URL: http://mmornoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0