Flytta :)

Nu ska jag flytta, *yea yea* känns så jädrans bra, är så nöjd. Har sagt upp lägenheten och i oktober flyttar jag in i min nya i Luthagen. Och den är så  fin!

Ny granne har jag fått oxå, det ända jag hör från henne är Dunk dunk dunk, dunka dunka donk. fattar inte riktigt texten till låten, men vad gör de ska ju ändå flytta snart =) Jag är sååå glad. hehe

Aja vilken härlig sommar vi har bara regnar och regnar. Har ätit pannkakstårta i helgen, henrik var så duktig på att göra den =) Och jag å madde hjälpte till oxå...att äta den alltså =)

Sen inget mer..

Hejdå







En vattenfyld parkering

Kommentarer
Postat av: Syster

Du ska ju inte till luthagen.

2007-07-30 @ 18:41:36
URL: http://mmonroe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0